Overslaan naar content

Multi inzetbare medewerker klantenservice (inbound en outbound)

  • Op locatie
    • Paramaribo, Paramaribo, Suriname
  • BU - Klanten Service

Functieomschrijving

Wil jij je veelzijdigheid tonen in een dynamische rol waarin je zowel inbound als outbound taken kan oppakken en kan schakelen tussen meerdere klantopdrachten?

Geeft dit idee je energie? Lees dan gauw verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Teleperformance is het grootste contactcenter in de Benelux en Suriname, met meer dan 3.000 collega’s en vijf vestigingen in Suriname.
We bedienen meer dan 30 opdrachtgevers en verzorgen het contact met al hun klanten, waarbij we rekening houden met diverse wensen en beschikbaarheden van onze medewerkers.

Alembo, nu onderdeel van Teleperformance, biedt een innovatieve en internationale werkomgeving en levert hoogwaardige klantenservice aan Nederlandse en Belgische klanten. Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen we dagelijks klantenservices en e-administratieve diensten via verschillende digitale kanalen en moderne technologieën, altijd afgestemd op de behoeften van de klant.

De fusie van Teleperformance en Alembo versterkt onze gezamenlijke capaciteiten en stelt ons in staat ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren, terwijl we ons blijven focussen op uitmuntende service en een uitstekende klantbeleving.

Wat ga je doen?

Als Multi-inzetbare Medewerker Klantenservice ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van een internationaal bekend kledingmerk dat zich richt op de jeugd en de gemeenschap, evenals voor een klant die zich richt op wooncomfort middels radiatorventilatoren.

Je biedt uitstekende service door klanten te ondersteunen bij hun vragen en bestellingen.

In de rol van Outbound Klantenservice Medewerker voer je ook proactieve gesprekken. Je neemt contact op met klanten over achterstallige premies, wat een routinematige aanpak en sterke intrinsieke motivatie vereist om klanten effectief te helpen en tevreden te stellen.

Kortom, binnen deze rol combineer je inbound en outbound taken om een hoog niveau van klantenservice te bieden en de klanttevredenheid te optimaliseren.


Wat bieden wij jou?

Salaris in euro's:
Geen euro-rekening? Ook dat regelen wij voor jou!

Onkostenvergoeding:
Jij ontvangt een vaste netto onkostenvergoeding van 17.5 % op basis van jouw bruto maandloon.

Extra toeslagen:
Bovenop het salaris ontvang jij extra toeslagen voor het werken tijdens vroege uren (150%), zaterdagen (150%) en officiele feestdagen/zondagen (200%). Daarnaast betalen wij ook 150% uit, bij overuren.

Volledig betaalde trainingen:
Jij ons staat jouw ontwikkeling centraal en vinden we het belangrijk dat jij zelfverzekerd jouw dagelijkse werkzaamheden kunt uitvoeren. Jouw trainingsperiode wordt volledig door ons vergoed. Wel is het belangrijk dat jij de gehele trainingsperiode aanwezig bent.

Jouw GRATIS Good Habitz abonnement:
GoodHabitz is een uitgebreid online opleidingsportal met meer dan 100 verschillende interactieve trainingen, waar je te allen tijde jouw kennis op verschillende gebieden kan uitbreiden op jouw eigen tijd en tempo. Dus wil jij je verder ontwikkelen in een andere taal of wil jij tools aangereikt krijgen om nog beter te plannen of communiceren? Het kan allemaal! En dat allemaal kosteloos, Teleperformance helpt jou verder in je persoonlijke en professionele groei!

Unieke engagement events:
Maandelijks weer nieuwe engagement events, gekoppeld aan verschillende leuke thema's, waarbij je vaak ook prijsjes kunt winnen! Deze activiteiten bevorderen niet alleen de teamspirit, maar maken het werk ook leuker en boeiender.

JUMP-trajecten:
Ben jij ambitieus en wil je graag doorgroeien in ons bedrijf? Wij bieden doorgroeimogelijkheden in de vorm van JUMP-trajecten. In deze specifieke ontwikkelingstrajecten krijg jij training en begeleiding om een toekomstige (leidinggevende) functie te kunnen bekleden. Wij zorgen ervoor dat alle openstaande functies ook met collega’s worden gedeeld: voor iedereen gelden dezelfde kansen!

Extra geld verdienen?
Ons referral-programma zorgt hiervoor! Ken jij mensen die, net zoals jou, perfect passen in de functie van Klantenservice Medewerker en komen zij bij ons in dienst? Dan kun je minimaal een bedrag van EURO 25 bruto per aangedragen persoon ontvangen!

HBO opleidingsbeleid:
Werk je reeds een jaar bij Teleperformance en heb je interesse in het volgen van een hbo-studie? Dan kun je in aanmerking komen voor een van onze vele HBO Scholarships!


Ben jij per direct beschikbaar en enthousiast om ons team te komen versterken? Solliciteer dan nu en wie weet word jij onze nieuwe collega!


Vereisten

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over sterke administratieve en organisatorische vaardigheden;
  • Je kunt met meerdere complexe taken tegelijkertijd bezig zijn.
  • Je hebt een scherp oog voor detail om een hoge nauwkeurigheid te garanderen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (praten en schrijven) in het Nederlands en in het Engels;
  • Je bent DigiSmart, je kan goed overweg met de computer en randapparatuur en kan moeiteloos met meerdere complexere applicaties tegelijk werken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Klantgerichtheid en een probleemoplossende instelling;
  • Stressbestendigheid en het vermogen om met drukke en lastige situaties om te gaan;
  • Een positieve en proactieve houding;
  • Goede luistervaardigheden en de capaciteit om helder en vriendelijk te communiceren;
  • Leergierigheid en openheid voor feedback en continue verbetering;
  • Een openings window van maandag tot en met vrijdag tussen 05:00u – 17:00u;
  • Beschikbaar zijn voor minimaal 32 uur per week binnen de voornoemde opening window;
  • De mogelijkheid om per 7 november 2024 in je nieuwe functie van start te gaan.

of