Klantadviseurs voor de medische zorg
Op locatie- Paramaribo, Paramaribo, Suriname
BU - Klanten Service
Functieomschrijving
Iedere dag rekenen miljoenen patiënten en zorgprofessionals op de levering van medische hulpmiddelen en innovatieve zorgoplossingen van onze klant. Hiermee ondersteunen ze mensen in hun thuissituatie en ontlasten ze zorgmedewerkers. Zo kunnen mensen zich minder patiënt voelen. Wil jij ook onderdeel zijn van dit proces als Klantadviseur voor de medische zorg en een verschil maken in het leven van deze groep? Lees dan gauw verder want dan is deze vacature misschien iets voor jou.
Voor deze klant zijn wij op zoek naar gepassioneerde collega’s die een verschil willen uitmaken in het leven van een ander en tegelijkertijd hun carrière een boost willen geven. Ja, want het gaat om betekenisvol werk!
Wie zijn wij?
Alembo is een professionele, innovatieve en internationale werkomgeving met een warm hart die kwalitatief hoogwaardige klantenservice diensten levert aan voornamelijk Nederlandse en Belgische klanten.
Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen wij dagelijks professionele klantenservices en e-administratieve diensten vanuit verschillende digitale kanalen middels moderne technologieën, altijd toegespitst op de behoeften van de klant. Wij groeien hard en zijn gedreven om samen met een steengoed en groeiend team van professionals geweldige klantbelevingen te verzorgen.
Wat ga je doen?
Als Klantadviseur voor de medische zorg help je per telefoon en per mail de patiënten zelf met het bestellen van zorgmiddelen, bijvoorbeeld pennaalden, infusiesets, katheters, incontinentie en stoma materiaal. Je krijgt een uitgebreide training om productkennis op te doen, systemen te leren kennen en informatie over de dienstverlening. Hierna word je verder “on the job” getraind in productkennis.
Jij bent de stem aan de andere kant van de telefoonlijn. Je geeft zekerheid via online kanalen, rustige hulp en duidelijk advies.
Geen stress, je zorgt ervoor dat de klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben. Van zorginstellingen tot patiënten. Zaken oplossen, kansen benutten, problemen escaleren. Dit is bij jou in goede handen.
Wat bieden wij jou?
- Een professionele, innovatieve en ontwikkelingsgerichte werkomgeving;
- Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
- On the job trainingen en goede begeleiding door onze coaches;
- Een waardevast salaris.
Geplande instroomdatum: 26 april 2024
Vereisten
Het is wenselijk dat je al ervaring hebt in de gezondheidszorg of een klantenservice functie maar dat hoeft niet. Heb je wel ervaring in klantcontact (bel en mail) dan ben je uiteraard welkom. Het gaat bij ons om jouw competenties en jouw leervermogen die je succesvol zullen maken als Klantadviseur voor de medische zorg!
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Je staat positief in het leven en je helpt graag anderen (klanten en collega’s) op een zakelijke wijze;
- De leerstof en de werkprocessen vragen interesse in ziektebeelden, je kunt dan ook goed theoretische materie op detailniveau aanleren;
- Ervaring met klanten vooral telefonisch is een grote pré;
- Enige afwisseling in taken vind je prettig en je kunt goed omgaan met procedures en voorgeschreven instructies;
- Voor jou is multitasken een tweede natuur. Gelijktijdig bellen, informatie opzoeken en gegevens invoeren vormen geen enkele uitdaging voor jou;
- Van nature ben je empathisch, oplossingsgericht en dienstverlenend ingesteld;
- Jouw communicatieve vaardigheden (praten en schrijven) in het Nederlands zijn correct en helder;
- DigiSmart, jij kunt het, je snapt het en je vindt het leuk om meer te leren!
- Je bent per direct beschikbaar, de training van 3 weken is 40 uur per week en wel van 04:00u – 12:00u, daarna kun je vanaf 30 uur per week werken van maandag t/m vrijdag, vanaf 03:30 uur ‘s ochtends tot 13:15 uur.
Meer lezen over de sollicitatieprocedure of andere vacature bekijken?
Klik hier!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!