Overslaan naar content

Klantadviseur -Tweetalig (ENG & NL)

  • Op locatie
    • Paramaribo, Paramaribo, Suriname
  • BU - Klanten Service

Functieomschrijving

Stel je voor: je komt eindelijk aan op je langverwachte en welverdiende vakantiebestemming, maar de teleurstelling slaat meteen toe.
De accommodatie die je geboekt had, blijkt helemaal niet te bestaan. Of, nog erger, bij thuiskomst merk je dat er dubbele afschrijvingen op je creditcard zijn gedaan. De paniek is begrijpelijk!

Maar denk jij dat je in staat bent om kalm te blijven en de getroffen reiziger hierin mee te nemen, terwijl je strikt de richtlijnen volgt?


Dan is deze uitdaging voor jou weggelegd!

Solliciteer nu en word onderdeel van team Travel, een gerenommeerd en goed presterend internationaal team!


De Engelse taalvaardigheid:

We zoeken een multitasker die getraind zal worden in Engelstalige systemen. Goed Engels spreken en begrijpen is daarom essentieel.
Vanwege het feit dat jouw dagelijkse werkzaamheden en interacties met klanten grotendeels in het Engels zijn, ontvang jij hiervoor een aparte toeslag.


Wie zijn wij?

Teleperformance is het grootste contactcenter in de Benelux (Nederland) en Suriname, met meer dan 3.000 collega’s, waarvan vijf vestigingen in Suriname. We bedienen meer dan 30 opdrachtgevers en verzorgen het contact met al hun klanten, waarbij we rekening houden met diverse wensen en beschikbaarheden van onze medewerkers.


Alembo, nu onderdeel van Teleperformance, biedt een innovatieve en internationale werkomgeving en levert hoogwaardige klantenservice aan Nederlandse en Belgische klanten. Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen we dagelijks klantenservices en e-administratieve diensten via verschillende digitale kanalen en moderne technologieën, altijd afgestemd op de behoeften van de klant.

De fusie van Teleperformance en Alembo versterkt onze gezamenlijke capaciteiten en stelt ons in staat ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren, terwijl we ons blijven focussen op uitmuntende service en een uitstekende klantbeleving.


Wat ga je doen?


Als Klantadviseur Travel ben jij de rots in de branding voor reizigers die onverwachte tegenslagen tijdens hun vakantie meemaken. Jij biedt ondersteuning en geruststelling bij problemen zoals niet-bestaande accommodaties bij aankomst of dubbele afschrijvingen op de creditcard na terugkomst. Jouw taak is om reizigers te helpen op een manier die jij zelf ook zou willen ervaren tijdens jouw eigen reisavonturen.

Je informeert reizigers over de diensten van deze klantopdracht op een manier die perfect aansluit bij hun behoeften. Daarnaast blijf je altijd op de hoogte van de laatste reistrends en ontwikkelingen.Verder draag je bij aan het continu verbeteren van de service door feedback van reizigers te verwerken en te gebruiken.

Gezien je als Klantadviseur Travel zal werken voor een internationale reisorganisatie, kun je vloeiend communiceren in zowel Engels als Nederlands.

Hiermee speel je een cruciale rol in het bieden van gemoedsrust en een positieve reiservaring, ongeacht de uitdagingen die de reizigers tegenkomen.


Wat bieden wij jou?


Salaris in euro's:
Een bruto startsalaris van Euro 2.16, inclusief jouw taaltoeslag.
Geen euro-rekening? Ook dat regelen wij voor jou!

Onkostenvergoeding:
Jij ontvangt een vaste netto onkostenvergoeding van 17.5 % op basis van jouw bruto maandloon.

Extra toeslagen:
Bovenop het salaris ontvang jij extra toeslagen voor het werken tijdens vroege uren (150%), zaterdagen (150%) en officiele feestdagen/zondagen (200%). Daarnaast betalen wij ook 150% uit, bij overuren.

Volledig betaalde trainingen:
Jij ons staat jouw ontwikkeling centraal en vinden we het belangrijk dat jij zelfverzekerd jouw dagelijkse werkzaamheden kunt uitvoeren. Jouw trainingsperiode wordt volledig door ons vergoed. Wel is het belangrijk dat jij de gehele trainingsperiode aanwezig bent.

Jouw GRATIS Good Habitz abonnement:
GoodHabitz is een uitgebreid online opleidingsportal met meer dan 100 verschillende interactieve trainingen, waar je te allen tijde jouw kennis op verschillende gebieden kan uitbreiden op jouw eigen tijd en tempo. Dus wil jij je verder ontwikkelen in een andere taal of wil jij tools aangereikt krijgen om nog beter te plannen of communiceren? Het kan allemaal! En dat allemaal kosteloos, Teleperformance helpt jou verder in je persoonlijke en professionele groei!

Unieke engagement events:
Maandelijks weer nieuwe engagement events, gekoppeld aan verschillende leuke thema's, waarbij je vaak ook prijsjes kunt winnen! Deze activiteiten bevorderen niet alleen de teamspirit, maar maken het werk ook leuker en boeiender.

JUMP-trajecten:
Ben jij ambitieus en wil je graag doorgroeien in ons bedrijf? Wij bieden doorgroeimogelijkheden in de vorm van JUMP-trajecten. In deze specifieke ontwikkelingstrajecten krijg jij training en begeleiding om een toekomstige (leidinggevende) functie te kunnen bekleden. Wij zorgen ervoor dat alle openstaande functies ook met collega’s worden gedeeld: voor iedereen gelden dezelfde kansen!

Extra geld verdienen?
Ons referral-programma zorgt hiervoor! Ken jij mensen die, net zoals jou, perfect passen in de functie van Klantenservice Medewerker en komen zij bij ons in dienst? Dan kun je minimaal een bedrag van EURO 25 bruto per aangedragen persoon ontvangen!

HBO opleidingsbeleid:
Werk je reeds een jaar bij Teleperformance en heb je interesse in het volgen van een hbo-studie? Dan kun je in aanmerking komen voor een van onze vele HBO Scholarships!


Vereisten


  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je helpt anderen graag totdat ze echt zijn geholpen;
  • Klantenservice ervaring helpt enorm;
  • Je beschikt over sterke administratieve en organisatorische vaardigheden;
  • Je hebt een typesnelheid van minimaal 200 KPM;
  • Je hebt een scherp oog voor detail om een ​​hoge nauwkeurigheid te garanderen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (praten en schrijven) in het Nederlands en in het Engels;
  • Je bent DigiSmart, je kan goed overweg met de computer en randapparatuur en kan moeiteloos met meerdere complexere applicaties tegelijk werken.

Beschikbaarheid:

  • Tijdens de eerste vier trainingsweken ben je volledig beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 04:00u en 15:00u;
  • Je bent flexibel beschikbaar van maandag tot en met zondag tussen 02:00u en 19:00u;
  • Je bent in staat om vijf aaneengesloten dagen per week te werken;
  • Minimaal twee weekenden per maand ben je beschikbaar, waarbij je op zaterdag en zondag aaneengesloten diensten draait.

Met betrekking tot je reguliere inzetbaarheid, ben je op maandag verplicht beschikbaar. Elke werkdag omvat een shift van 8 uur en 45 minuten, inclusief voorbereidingen voor aanvang en twee pauzes gedurende de dag.


Om de overige open posities te bezichtigen klik hier!


of